Често Задавани Въпроси

shadow-ornament
  • q-iconЗакупих онлайн курс, но когато кликна на бутона "Гледай", ми дава, че курсът не е закупен?

    Първо се уверете, че сте влезли като потребител със своето потребителско име и парола. Можете да го направите, като кликнете на този линк. След това, кликнете на бутона “Гледай” и ще отворите успешно страницата на онлайн курса!

    За Ваше удобство, можете да настроите браузъра си, така че да запаметява Вашите име и парола. Така няма да се налага всеки път да ги въвеждате и идвайки на сайта, Вие вече ще сте влезли в своя профил.

  • q-iconНе съм получил/а имейл с име и парола, след като закупих онлайн курса?

    Моля, проверете папките за спам, джънк (Junk) и кошчето на своята електронна поща. Някои пощи имат силни и агресивни имейл филтри и понякога имейлите, които Ви изпращаме може да не влязат директно в пощенската кутия, а да бъдат разпознати като спам. Имейла с данните за достъп ще пристигне веднага след като получите потвърждение за плащането си и ще е озаглавен “Наталия Кобилкина – Онлайн Курс”.

  • q-iconОтново си купих онлайн курс, но този път не получих име и парола?

    Когато направите първа покупка на онлайн курс, ние Ви създаваме потребителски профил с достъп до курса, след което Ви изпращаме имейл с данни за достъп (линк, име и парола).

    При всяка следваща покупка на онлайн курс, ние ще добавяме достъп до съответния курс във вече съществуващия Ви профил. Затова и няма да получите нов имейл с друго име и парола.

    Просто използвайте данните, които вече имате, за да влезете като потребител и след това кликнете на бутона “Гледай” за новозакупения онлайн курс!

shadow-ornament

Все още не сте намерили отговор на въпроса си? Пишете ни на payments@natalia.bg и ние ще Ви помогнем!